[TOTEUTUSTA VAILLE VALMISTA MARKKINOINTIA]
Markkinointisuunnitelmassa ja -kalenterissa yrityksen liiketoimintasuunnitelma ja markkinointistrategia on pilkottu käytännön toimenpiteiksi.
[SUUNNITELMA]
Markkinointisuunnitelma tukee yrityksen identiteettiä ja tähtää määrätietoisesti liiketoiminnalle asetettuihin tavoitteisiin.
Suunnitelmassa linjataan keinot ja kanavat yrityksen tavoitteiden saavuttamiseksi. Se pitää sisällään myös markkinointikalenterin, johon toimenpiteet on aikataulutettu.
· Yrityksen markkinoinnille asettamat tavoitteet
· Mitä, missä ja milloin tehdään
· Näkyvyys eri kohderyhmissä ja maantieteellisesti
· Ehdotus mediabudjetista ja sen jakaantumisesta eri kanaviin
· Eri medioiden roolit markkinoinnissa
· Kuka markkinointitoimenpiteet toteuttaa
· Mitä materiaaleja markkinointisuunnitelman toteuttaminen vaatii
[HYÖDYT]
Suunnittelu ja ennakointi pitävät yrityksen markkinointitoimenpiteet yhtenäisinä ja varmistavat sen, että markkinointibudjetista saadaan kaikki tehot irti. Lisäksi markkinointisuunnitelma antaa joustovaraa reagoida ympäröivän maailman muutoksiin.
Brändi-ilme ja -viestit ovat laadukkaasti luotuina markkinoinnin kivijalka, jonka päälle kaikki rakentuu. Tukevalle pohjalle syntyy markkinointia ja viestintää, joilla on tehoa.
[UUTISKIRJE]
Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.