Närpiön Vihannes

Pakkaussuunnittelu
Närpiön Vihanneksen Dunne-tomaattipakkaus

Pakkaukset, joilla viestitään tuotteiden luonteesta, käyttötavasta ja alkuperästä

Yhteistyössä Närpiön Vihanneksen kanssa olemme luoneet pakkauksille herkullisen ilmeen, joka viestii parhaasta mausta, laadusta ja kotimaisuudesta unohtamatta tuotteiden vastuullisuutta ja alkuperää.

Toimenpiteet

Pakkaussuunnittelu

Pakkausten viestintä kierrätettävyydestä on tuotu kuluttajalle ystävälliseen muotoon. Kotimaisuus ja alkuperä ovat näkyvä osa kokonaisviestiä.

Närpiön Vihannes Dunne-tomaatin perhepakkaus

Pakkaukset, joilla viestitään tuotteiden luonteesta, käyttötavasta ja alkuperästä

Pakkaus on elintarvikkeen tärkein mediapinta. Närpiön Vihanneksen pakkauksiin on tuotu herkullisen visuaalisuuden lisäksi kuluttajaa palvelevia vinkkejä. Tuotteen valintaa opastavat pakkauksista löytyvät ideat käyttötapaan ja ruokainspiraatiota tarjoillaan resepteillä sekä ohjaamalla kuluttajaa Närpiön Vihanneksen kasvisreseptit.fi-sivustolle.

Tutustu Närpiön Vihannekseen: www.narpesgronsaker.fi

Närpiön Vihannes helmitomaatin perhepakkaus

Tutustu myös

Ota yhteyttä

Kaikki yhteystiedot

Tero Luoma BSTR

Tero Luoma

Hallituksen puheenjohtaja, perustaja
Ota yhteyttä

Tilaa uutiskirje

Inspiroidu ja tilaa markkinointivinkit.

Uutiskirje

[UUTISKIRJE]

Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.