Närpiön Vihannes

Kampanjat ja lanseeraukset
Närpiön Vihanneksen Kylvä hyvää -kampanja

Kylvä hyvää – kampanja, jossa laitettiin hyvä kiertämään

Närpiön Vihannes halusi tuoda ihmisten arkeen iloa, viihdettä, oppia ja mielenkiintoista ajanvietettä “anna hyvän kiertää” -ajatuksella. Kylvä hyvää -kampanja koostui mielenkiintoisista persoonista ja heidän osaamisestaan videoiden ja kuvien muodossa. Halusimme luoda persoonien näköistä ja kuuloista sisältöä, joten esiintyjät olivat mukana ideoinnissa ja he itse hoitivat videoiden kuvaamisen.

Kampanja näkyi kesän ja syksyn ajan somessa Närpiön Vihanneksen omissa – sekä tietenkin myös esiintyjien – kanavissa.

Tutustu myös

Ota yhteyttä

Kaikki yhteystiedot

Tero Luoma BSTR

Tero Luoma

Hallituksen puheenjohtaja, perustaja
Ota yhteyttä

Tilaa uutiskirje

Inspiroidu ja tilaa markkinointivinkit.

Uutiskirje

[UUTISKIRJE]

Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.