Kylvä hyvää

Osuuskunta Närpiön Vihannes haluaa kylvää hyvää.

Närpiön Vihannes halusi tuoda ihmisten arkeen iloa, viihdettä, oppia ja mielenkiintoista ajanvietettä “anna hyvän kiertää” -ajatuksella. Kylvä hyvää -kampanja koostui mielenkiintoisista persoonista ja heidän osaamisestaan videoiden ja kuvien muodossa. Halusimme luoda persoonien näköistä ja kuuloista sisältöä, joten esiintyjät olivat mukana ideoinnissa ja he itse hoitivat videoiden kuvaamisen. Kampanja näkyi kesän ja syksyn ajan somessa Närpiön Vihanneksen omissa – sekä tietenkin myös esiintyjien – kanavissa. Toivottavasti kylvimme hyvän siemenen myös sinulle.

Kylvetään yhdessä hyvää!

Katso lisää kylvettyä hyvää Närpiön Vihanneksen Instagramista

Jaa maailmalle

Tässä muita toteuttamiamme projekteja

Brändi / Elintarvike / Graafinen suunnittelu / Ilmeen suunnittelu / Visuaalinen ilme

Värikäs Hetki antaa hyvän olon

Markkinointisuunnitelma / Nimen suunnittelu / Sanallinen identiteetti ja pääviestit / Visuaalinen ilme

Studio Murros & Glow

Verkkosivusto

Hydroll

Kiinnostuitko?

Ole yhteydessä ja katsotaan mitä teille toteutettaisiin.

info@bstr.fi

Mari Dawe

050 441 3209
mari.dawe@bstr.fi

bstr-pauliina

Pauliina Hautamäki

040 075 4878
pauliina.hautamaki@bstr.fi

Hanna Heikkola

0400 316 576
hanna.heikkola@bstr.fi

Viivi-makiranta-bstr

Viivi Mäkiranta

050 4720 999
viivi.makiranta@bstr.fi

Inspiroidu ja tilaa markkinointivinkit.

Syötä kelvollinen sähköpostiosoite.
Jokin meni vikaan. Tarkista antamasi tiedot ja yritä uudelleen.