[TUO VIESTISI NÄYTTÄVÄSTI ESILLE]
Markkinointikampanjat ja lanseeraukset herättävät huomiota, ja niillä saadaan aikaan toimintaa ja tuloksia. Niillä on tärkeä rooli yrityksen brändin rakentamisessa ja tuloksen tekemisessä.
[KONSEPTI]
Kampanjasuunnittelu alkaa konseptoinnilla, jossa luodaan kampanjalle yhtenäinen kattoteema ja viestit. Strategisesti luotu ammattitaitoinen konsepti erottuu, jää mieleen ja tuo lisää vaikuttavuutta kohderyhmien keskuudessa.
[KAMPANJASUUNNITELMA]
Konseptista johdetaan kampanjasuunnitelma, jossa linjataan markkinoinnin keinot ja kanavat kampanjan tavoitteiden saavuttamiseen.
Kampanjasuunnitelma sisältää myös markkinointikalenterin, johon suunnitellut toimenpiteet on aikataulutettu.
Brändi-ilme ja -viestit ovat markkinoinnin kivijalka, jonka päälle kaikki muu markkinointi rakentuu. Tukevalle pohjalle syntyy markkinointia ja viestintää, jolla on tehoa.
[UUTISKIRJE]
Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.