Kampanjat ja lanseeraukset

[TUO VIESTISI NÄYTTÄVÄSTI ESILLE]
Markkinointikampanjat ja lanseeraukset herättävät huomiota, ja niillä saadaan aikaan toimintaa ja tuloksia. Niillä on tärkeä rooli yrityksen brändin rakentamisessa ja tuloksen tekemisessä.

Lankakäyriä nousemassa ylöspäin

[KONSEPTI]

Aluksi tarvitaan selkeä idea

Kampanjasuunnittelu alkaa konseptoinnilla, jossa luodaan kampanjalle yhtenäinen kattoteema ja viestit. Strategisesti luotu ammattitaitoinen konsepti erottuu, jää mieleen ja tuo lisää vaikuttavuutta kohderyhmien keskuudessa.

 

Konsepti sisältää:

  • Kampanjan tavoitteiden määrittely
  • Kampanjan teema, “punainen lanka”
  • Viestit
  • Kampanjan käsikirjoitus

[KAMPANJASUUNNITELMA]

Suunnitelmasta käytäntöön

Konseptista johdetaan kampanjasuunnitelma, jossa linjataan markkinoinnin keinot ja kanavat kampanjan tavoitteiden saavuttamiseen.

Kampanjasuunnitelma sisältää myös markkinointikalenterin, johon suunnitellut toimenpiteet on aikataulutettu.

 

Kampanjasuunnitelmassa ja -kalenterissa määritellään:

  • Yrityksen kampanjalle asettamat tavoitteet
  • Mitä, missä ja milloin tehdään
  • Näkyvyys eri kohderyhmissä ja maantieteellisesti
  • Ehdotus mediabudjetista ja sen jakaantumisesta eri kanaviin
  • Eri medioiden roolit kampanjassa
  • Kuka markkinointitoimenpiteet toteuttaa
  • Mitä materiaaleja kampanjan toteuttaminen vaatii

Tutustu referensseihimme

Kampanjan materiaalit

Brändi-ilme ja -viestit ovat markkinoinnin kivijalka, jonka päälle kaikki muu markkinointi rakentuu. Tukevalle pohjalle syntyy markkinointia ja viestintää, jolla on tehoa.

Ota yhteyttä

Kaikki yhteystiedot

Tero Luoma BSTR

Tero Luoma

Hallituksen puheenjohtaja, perustaja
Ota yhteyttä

Tilaa uutiskirje

Inspiroidu ja tilaa markkinointivinkit.

Uutiskirje

[UUTISKIRJE]

Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.