[MESSUILTA HAETAAN TULOSTA]
Messuilla on paljon mahdollisuuksia tehdä vaikutus uusiin ja vanhoihin asiakkaisiin. Parhaisiin tuloksiin pääsee, kun näyttävissä puitteissa yhdistyvät idea, asiakaskohtaamiset ja tulosten mitattavuus.
[MITEN]
BSTR:n messusuunnittelun lähtökohtana on aina mitattavissa oleva idea, joka syntyy yrityksen brändin pohjalta. Kun ajatus on selvillä, messupaikasta on helppo rakentaa mieleenpainuva kokonaisuus – jonka vaikutuksia on helppo laskea vielä tapahtuman jälkeenkin.
[MITÄ]
Suunnittelemme kokonaisvaltaisia messukokonaisuuksia, joihin voit poimia parhaat palat BSTR:n markkinointiosaamisesta. Messupakettiin voidaan sisällyttää esimerkiksi:
[HYÖTY]
Kun messukokonaisuus suunnitellaan alusta loppuun BSTR:llä, kokonaisuus ei ole vaikuttava pelkästään mielikuvissa, vaan sillä saadaan aikaan konkreettisia mitattavissa olevia tuloksia.
Hyvä messukokonaisuus perustuu hyvään suunnitteluun. Näistä palveluistamme on varmasti hyötyä messuja suunnitellessa.
[UUTISKIRJE]
Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.