Fresh Servant

Pakkaussuunnittelu
Fresh pakkauksia.

Visuaalinen ilme, joka korostaa tuoreiden ainesten värejä, raikkautta ja makua

Fresh Servant tunnetaan raikkaasta Hetki-brändistään, johon kuuluu useita arkea helpottavia tuoteperheitä valmissalaateista patonkeihin. Loimme paletille visuaalisen ilmeen, joka korostaa tuoreiden ainesten värejä, raikkautta ja makua.

Hyvän olon tuotteet ansaitsevat ilmeen, josta tulee hyvä mieli – jotta Hetkeen olisi helppo ja mukava tarttua kiireiselläkin kauppareissulla.

Syö hyvä olo -merkki kertoo Hetki-tuotteiden hyvistä ominaisuuksista.

Visuaalinen uudistus aloitettiin Suomen suosituimmista valmissalaateista, Hetki-lounassalaateista. Herkullinen ilme levittäytyy kaikkiin Hetki-perheen pakkauksiin sekä myymälä- ja markkinointimateriaaleihin.

Fresh Servant kasvattaa värikästä ja maistuvaa Hetki-tuoteperhettään jatkuvasti jännittävillä ja arkea helpottavilla tuotteilla

Uudistamamme Hetki-brändin visuaalinen ilme elää ja muotoutuu laajenevassa tuotevalikoimassa. Ilmeen elementit antavat eväät luoda jokaiselle tuoteryhmälle tunnistettava ja sen herkullisia makuja korostava pakkausilme. Selkeä ja värikäs ilme antaa tilaa tuotteen ulkonäölle ja kutsuu sinut poimimaan tuotteen mukaasi kiireiselläkin kauppareissulla.

Osa Kana-feta salaatin etiketistä
Sitruuna-lakritsi minijuustokakkuja

Tuotekavalkaadista löytyy jo aterioita päivän jokaiseen hetkeen. Uusimmat tuoteuutuudet koostuvat burritoista, ruokaisista bistrosalaateista sekä kielen mennessään vievistä jälkiruuista ja välipaloista.

erilaisia Lounashetki salaatteja

Tutustu myös

Ota yhteyttä

Kaikki yhteystiedot

Tero Luoma BSTR

Tero Luoma

Hallituksen puheenjohtaja, perustaja
Ota yhteyttä

Tilaa uutiskirje

Inspiroidu ja tilaa markkinointivinkit.

Uutiskirje

[UUTISKIRJE]

Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.