21.12.2017
Google hyväksyi BSTR:n viralliselle Google Partners -listalleen. Vuosittain uusittava Google Partner-status vaatii hyväksytysti suoritetut Google-sertifikaattikokeet mainonnan tekijöiden osalta. Mitä Google-sertifikaatti ja Google Partner tarkoittavat? Mitä ne merkitsevät? Seuraavassa avataan näiden mystisten termien taustaa.
BSTR:n google-mainonnasta vastaavat henkilöt ovat suorittaneet google-sertifikaatin. Sertifioinnin myötä Google tunnustaa sertifioinnin suorittaneen henkilön digitaalisen markkinoinnin ammattilaiseksi. Sertifikaatteja on useita mm. hakusanamainonta, shopping-mainonta, display-mainonta, video-mainonta ja analytiikka. Googlen sertikaattikokeita on mahdollista suorittaa Skillshop -nimisen palvelun kautta. Google-sertifikaatit on uusittava vuosittain, jotta osaamisesta on tuoretta näyttöä.
Digitaalista markkinointia ja google-mainontaa toteuttavien yrityksien on mahdollista saada Googlelta virallinen Google Partner-status. Statuksen omaavat yritykset ovat osoittaneet Googlelle hallitsevansa Google Ads-mainonnan. Google Partner-status on anasaittava vuosittain. Statuksen omaavalla yrityksellä tulee olla vähintään yksi Google Ads-sertifiikatin suorittanut henkilö. BSTR on Google Partner -yritys vuodesta 2017 alkaen. Googlen mainontapalveluiden hyödyntämisestä kiinnostuneiden yritysten kannattaa ehdottomasti valita markkinointikumppaniksi Google Partner. Siten voidaan varmistua riittävästä osaamisen tasosta, Google vahvistamana.
BSTR:llä mainonnassa hyödynnetään luovia ratkaisuja ja tunnetaan mainonnnan erilaiset tehokeinot ja tekniikat. Google Ads-mainonta toteutetaan räätälöidysti ja mainonta suunnitellaan erityisellä huolellisuudella. Mainonta BSTR:llä ei perustu klikkauksiin ja näyttökertoihin, vaan puhtaasti myyntiin. Mainontaa kehitetään viikoittain konversio-optimointi edellä. Käytännössä mitä kauemmin mainonta tuottaa dataa, niin sitä parempia tuloksia mainonta tuottaa. Raportoimme asiakkaitamme säännöllisesti mainonnan tuottamista tuloksista. Raportoinnissa käytetään reaaliaikaista Looker Studio-dashboardia, jolla mainonnan tulokset esitetään numeraalisesti ja visualisoituna.
BSTR:n on toteuttamaa Google Ads-mainontaa nähdään säännöllisesti myös kansainvälisillä markkinoilla. Ota yhteyttä, katsotaan yhdessä teille sopiva ratkaisu.
[UUTISKIRJE]
Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.