Kasvu-
markkinointi
on reitti menestykseen

Oletko viemässä yritystäsi kohti uusia markkinoita? Onko tavoitteenasi yrityksesi kasvu ja kehittäminen? Älä räpiköi asian kanssa yksin, vaan anna meidän auttaa.

Taivas näkyy kahden rakennuksen välistä

Lataa maksuton Digimarkkinoinnin pikaopas

Oppaan avulla opit valitsemaan bisnestä kasvattavat digimarkkinoinnin kanavat ja -toimenpiteet sekä suunnittelemaan markkinointisisällöt kohderyhmäsi ja ostopolun eri vaiheiden mukaisesti. Lisäksi saat vinkkejä markkinoinnin tavoitteiden määrittelyyn ja mittariston rakentamiseen.

Opas soveltuu sinulle, jos tarvitset

  • Apua digimarkkinoinnin aloittamiseen
  • Uutta näkökulmaa pitkäjänteiseen digitekemiseen
  • Raameja digimarkkinoinnin ulkoistamiseen

Mukavia lukuhetkiä!

Lataa Digimarkkinoinnin pikaopas (ei aktiivinen)
Tietosuojaseloste
Haluan lisäksi tilata BSTR:n uutiskirjeen

Nuoli kuvaa kasvua ylöspäin.

Kun haluat kasvaa, tehdä muutoksen tai erottua markkinoilla, BSTR auttaa saavuttamaan päämääräsi. Olemme erityisen hyvä kumppani, kun tavoitteesi ovat korkealla ja haet markkinoinnilla uutta draivia liiketoimintaasi.

Yrityksen koolla ei ole meille väliä. Tiedämme, kuinka pienestä kasvatetaan iso ja miten suuryritys pysyy kuluttajien mielissä suhdannevaihteluista huolimatta.

Ota yhteyttä!

Näin autamme brändiäsi kasvamaan

1.

Kaikki lähtee tavoitteista

Johdamme kasvumarkkinoinnin tavoitteet yrityksesi liiketoiminnallisista tavoitteista, ja pilkomme ne pää- ja alatavoitteiksi. Tavoitteille määritellään myös mittarit ja tavoitetasot. Tavoitteiden pohjalta pohdimme, millainen muutos yrityksesi kohderyhmien ajattelussa tulee saada aikaan, jotta heidän käyttäytymisensä muuttuu tavoitteiden saavuttamisen kannalta suotuisaan suuntaan.
Ikoni, jossa palkit ja nuoli kuvastavat kasvua
2.

Timanttisesta ideasta konkreettiseksi ohjenuoraksi

Jos markkinointi ei tunnu missään, se ei toimi. Myös tavoitteisiin ja dataan perustuvan kasvumarkkinoinnin taustalla on aina luova ajattelu ja idea, joka laittaa sukat pyörimään jaloissa. Hiomme timanttisen idean konkretiaksi, joka ohjaa kasvumarkkinoinnin toteutusta. Erilaiset markkinoinnin strategiat, suunnitelmat ja konseptit sekä brändi-identiteetin osat, kuten pääviestit tai visuaalinen ilme, raamittavat markkinoinnin toimenpiteitä.
Ikoni, jossa timantti kuvastaa ideaa
3.

Kasvumarkkinoinnin tulokset opettavat

Tuumasta toimeen! Huolellisesti tehtyjen pohjatöiden johdosta kasvumarkkinoinnin toimenpiteet kuten sisällöntuotanto, graafinen suunnittelu tai digimarkkinointi, ovat linjassa yrityksesi tavoitteiden ja vaikuttavan brändin kanssa. Seuraamme markkinoinnin mittareita tarkasti ja suosittelemme muutoksia toimenpiteisiin tulosten perusteella. Taktiset toimenpiteet voivat näkyä tuloksissa nopeastikin, kun taas muutoksen aikaansaaminen brändin tunnettuuteen tai brändimielikuvaan on usein pitkäjänteisempi prosessi. Kasvumarkkinointi onkin jatkuvaa oppimista ja toiminnan kehittämistä datan perusteella.

Miksi juuri sinun yrityksesi kannattaa lähteä BSTR:n matkaan?

Kun etsit yrityksellesi kumppania, joka näkee yksittäisten markkinointitoimenpiteiden sijasta markkinoinnin kokonaisuuden, olemme valintasi.

Emme jakele pikavoittoja, vaan rakennamme pitkäjänteisesti pohjaa jättipotille.

Lue BSTR:n Tero Luoman blogipostaus: Kasvua markkinoinnilla

Palapeli kuvaa kokonaisratkaisua.

Oletko valmis starttaamaan yrityksesi kasvutarinan?

Soita tai jätä yhteystietosi, niin aloitetaan yhdessä yrityksesi kasvumarkkinoinnin suunnittelu.

Ota yhteyttä

Kaikki yhteystiedot

Tero Luoma BSTR

Tero Luoma

Hallituksen puheenjohtaja, perustaja
Ota yhteyttä

Tutustu myös

Tilaa uutiskirje

Inspiroidu ja tilaa markkinointivinkit.

Uutiskirje

[UUTISKIRJE]

Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.