[DISPLAY JA YOUTUBE]
Display- eli bannerimainonta ja YouTube-mainonta ovat erittäin kustannustehokkaita brändimainonnan välineitä. Mainonta on tarkasti kohdennettavissa ulkomaille, valtakunnallisesti, alueellisesti tai paikallisesti.
[MITÄ]
Tarvitaanko brändille näkyvyyttä, uuden tuotteen tai palvelun tunnettuuden lisäämistä vai huikeasta tarjouksesta viestimistä kansan tietoisuuteen?
Kaikki onnistuu. Klikkaus bannerimainokseen, niin asiakas on verkkosivustollasi.
Display-mainonta on nykypäivän printtimainontaa. Mainokset saadaan nopeasti näkymään sadoilla kansan tuntemilla verkkosivustoilla tai älypuhelinsovelluksissa. Display-mainontaa voi helposti hyödyntää eri käyttötarkoituksiin.
YouTubesta voit tavoittaa potentiaaliset asiakkaasi parhaaseen katseluaikaan. YouTube-mainonta on tarkasti kohdennettavaa mainontaa, jossa yritysten mainosvideot saavat ansaitsemaansa näkyvyyttä edulliseen hintaan.
Mikäli yrityksellänne ei ole valmiita mainosvideoita, niin BSTR voi toteuttaa kanssanne sellaisen.
[MIKSI]
Display- ja YouTube-mainonnan hyödyntämisen puolesta puhuu seuraavat seikat:
[MITEN]
Tunnemme Display- ja YouTube-mainonnan tekniset mahdollisuudet ja toimivat mainokset. Voimme toteuttaa mainonnan avaimet käteen -tyyppisesti suunnittelusta raportointiin saakka. Myös tarvittavat mainosmateriaalit voidaan toteuttaa BSTR:llä digimarkkinoinnin tarpeet ymmärtävien ammattilaisten toimesta.
Markkinointi on kokonaisuus, joka tuottaa parhaat tulokset, kun kaikki palaset ovat brändinmukaisesti kohdillaan. Digimarkkinoinnin lisäksi työkalupakkiin kannattaa lisätä muitakin BSTR:n palveluita.
[UUTISKIRJE]
Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.