Markkinoinnin mittaaminen ja analytiikka

[HELPOSTI YMMÄRRETTÄVÄÄ DATAA]
Tulosten mittaaminen on markkinoinnissa onnistumisen elinehto. BSTR voi rakentaa yrityksellesi alustan, jonka kautta voit nopeasti tarkistaa markkinointisi tärkeimpien mittareiden kehityksen.

Läppärin näppäimistö ja heijastus näytöstä

[MIKÄ?]

Kaikki tärkeät luvut yhdellä silmäyksellä

BSTR:n luoma Dashboard on visuaalinen näkymä, josta voit nopeasti tarkistaa, millaisia vaikutuksia markkinointitoimenpiteilläsi on ollut. Dashboardista voit seurata esimerkiksi verkkosivujen kävijälukuja ja sosiaalisen median tärkeimpiä mittareita.

[HYÖDYT]

Johda yrityksesi markkinointia dataan perustuen

Dashboardin avulla pystyt analysoimaan kuinka markkinointipanostuksesi vaikuttavat yrityksesi kannalta tärkeimpiin digitaalisiin mittareihin. Pystyt myös jakamaan markkinoinnin tuloksia organisaation sisällä helposti.

[MITEN]

Tee analytiikasta osa yrityksen arkea

Dashboard on rakennettu Googlen Looker Studion päälle. Pääset tarkastelemaan oman yrityksesi Dashboardia suoran linkin kautta Google-tilin avulla.

Dashboard syntyy seuraavien vaiheiden kautta:

  • Aloituspalaveri asiakkaan kanssa
  • Mittareiden valinta
  • Käyttöoikeudet BSTR:lle seurattaviin tileihin
  • Dashboardin rakentaminen
  • Dashboardin läpikäynti asiakkaan kanssa ja kouluttaminen käyttöön
  • BSTR ylläpitää Dashboardia varmistaen sen teknisen toimivuuden
  • Tarvittaessa BSTR analysoi kuukausittain tulokset yhdessä asiakkaan kanssa tai asiakkaan puolesta

Hyödynnä markkinointidatasta saamasi tieto

Analytiikka on hyvä perusta yrityksen markkinoinnin suunnitteluun. Käytä saamasi tieto yrityksen markkinoinnin kehittämiseen.

Ota yhteyttä

Kaikki yhteystiedot

Tero Luoma BSTR

Tero Luoma

Hallituksen puheenjohtaja, perustaja
Ota yhteyttä

Tilaa uutiskirje

Inspiroidu ja tilaa markkinointivinkit.

Uutiskirje

[UUTISKIRJE]

Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.