[HAKUKONEOPTIMOINTI]
Hakukoneoptimointi (SEO) kehittää yrityksesi verkkosivuston näkyvyyttä Googlen luonnollisissa hakutuloksissa.
Kehittyvien hakutulossivun sijoitusten kautta yrityksesi verkkosivuston maksuttoman liikenteen määrä kehittyy, mikä näkyy myyntimäärässä.
[MITÄ]
Hakukoneoptimoinnilla tarkoitetaan verkkosivuston tai verkkokaupan luonnollisen ja siis ilmaisen hakukonelöydettävyyden kehittämistä pääasiassa Googlessa.
Hakukoneoptimoinnissa et siis maksa Googlelle mitään (vrt. hakusanamainonta) vaan kaikki perustuu hakukoneen omaan algoritmiin, jolla se järjestää luonnolliset hakutulokset mahdollisimman vastaaviksi käyttäjän tekemän hakuun.
[MIKSI]
Hakukoneoptimointiin sijoitetut eurot tulevat ajan myötä moninkertaisesti takaisin.
Hakukoneoptimoinnilla vaikutetaan siihen, että yrityksen verkkosivu tai -kauppa löytyy mahdollisimman korkealta hakukoneiden ilmaisista hakutuloksista yritykselle tärkeillä hakusanoilla.
[MITEN]
Hakukoneoptimointi on pitkäjänteistä ja suunnitelmallista työtä.
Hakukoneoptimointiin liittyvien toimenpiteiden kirjo on erittäin laaja. Kaikki alkaa avainsanatutkimuksesta, jossa kartoitetaan tärkeimmät hakusanat. Hakukoneoptimointi koostuu kolmesta eri osa-alueesta:
Jotta hakukoneoptimoinnista saadaan parhaat tulokset irti, vaatii se työtä. Mutta lopussa kiitos seisoo!
Hakukoneoptimoinnilla on havaittu nimittäin olevan pitkällä aikavälillä keskimäärin erittäin hyvä ROI muihin digitaalisen markkinoinnin keinoihin verrattuna.
Hakukoneoptimoinnin yhteistyömallit BSTR:llä:
Markkinointi on kokonaisuus, joka tuottaa parhaat tulokset, kun kaikki palaset ovat brändinmukaisesti kohdillaan. Digimarkkinoinnin lisäksi työkalupakkiin kannattaa lisätä muitakin BSTR:n palveluita.
[UUTISKIRJE]
Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.