Jukajan Ristikko
Pohjanmaan sydämessä Laihialla vuodesta 1998 toiminut Jukajan Ristikko Oy on puurakentamisen vahva osaaja. Tuoterepertuaariin kuuluu mm. kattoristikot, piharakennukset, tynnyrisaunat, liiterit ja ladot. Verkko-ostamisen määrä kasvaa vuosi vuodelta ja myös Jukajan Ristikon kohdalla verkkokauppa toimii tärkeänä myynnin kivijalkana.
BSTR:n ja Jukajan Ristikon digitaalisen markkinoinnin yhteistyö käynnistyi huhtikuussa 2019. Asiakkaan myyntiä on kehitetty Googleen kohdistetun hakusanamainonnan avulla. Hakusanamainontaa on kehitetty viikoittain intensiivisesti varmistaen mainosten hyvä sijoittuminen hakutuloksissa. Kehitystyössä on keskitytty erityisesti parhaiten myyntiä tuoviin hakusanoihin, maantieteellisiin alueisiin sekä ikäryhmiin.
Asiakkaalle raportoidaan ja analysoidaan mainonnan tuloksia säännöllisesti kattavalla raportilla kuulumisten vaihtamisen lomassa. Tarkan markkinoinnin mittaamisen ja kehittämisen johdosta tulokset ovat jatkuvasti parantuneet. Hyvien tulosten myötä myös investointia mediabudjettiin on kasvatettu tasaisesti, joka on osaltansa kehittänyt hakusanamainonnan ROI-lukua (return on investments) entisestään.
1.1.–31.12.2024 välisenä aikana hakusanamainonnan ROI jukajan.com-verkkokaupassa oli 571 % eli investoinnit hakusanamainontaan on saatu moninkertaisesti takaisin. Lisäksi hakusanamainonnan avulla tuotettiin jukajanristikko.fi -sivustolle tuona aikana 65 lomakeyhteydenottoa.
BSTR on lisäksi toteuttanut Jukajan Ristikolle jukajanristikko.fi -verkkosivuston.
[UUTISKIRJE]
Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.
Toimenpiteet
Digimarkkinointi
Verkkosivustot
Asiakkaalle raportoidaan ja analysoidaan mainonnan tuloksia säännöllisesti kattavalla raportilla.