Kemvit
Verkkosivustouudistus aloitettiin Kemvitin visuaalisen ilmeen päivityksellä. Kemvitin olemassa oleva visuaalinen ilme raikastettiin ja sen käyttötapoja tarkennettiin.
Kokonaisuus koottiin graafiseksi ohjeistoksi, jonka avulla on helppo pitää brändi-identiteetti yhtenäisenä ja tunnistettavana eri kanavissa.
”Graafinen suunnittelu ja alan trendit kehittyvät jatkuvasti, joten yrityksen visuaalinen ilme kannattaa ehdottomasti tarkistaa ja päivittää ajoittain. Näin yrityksen brändi-identiteetti pysyy ajan hengen mukaisena, mutta silti tunnistettavana”, kertoo BSTR:n Art Director Pekka Kurki.
Verkkosivuston suunnittelu aloitettiin työpajalla, jossa määriteltiin muun muassa sivuston tavoitteet, kohderyhmät sekä keskeisimmät sisällöt ja toiminnallisuudet.
Hyvä verkkosivusto ei ole ainoastaan organisaation digitaalinen käyntikortti, vaan erinomainen kanava rakentaa bränditunnettuutta, kasvattaa myyntiä ja luoda hyvä asiakaskokemus.
”Verkkosivuston suunnittelun alkuvaiheessa on erittäin tärkeää määritellä sivustolle tavoitteet ja onnistumisen mittarit, jotta koko tiimillä on yhteinen päämäärä ja selvät sävelet”, toteaa BSTR:n projektipäällikkö Mari Hirvelä.
Kemvitin sivustolla panostettiin erityisesti hyvään käyttökokemukseen. Tuotteet ja niihin liittyvät tiedot kuten käyttöturvatiedotteet on selkeästi esitetty ja helposti löydettävissä haku- ja suodatustoiminnoilla. Myös yhteydenotto on tehty helpoksi jälleenmyyjähaulla ja yhteydenottolomakkeella.
Lisäksi sivuston vierailija löytää helposti tietoa kotimaisen perheyhtiön vastuullisista toimintatavoista ja tuotteiden laadusta.
[UUTISKIRJE]
Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.
Toimenpiteet
Verkkosivut
Brändi-identiteetti
Verkkosivusto on erinomainen kanava rakentaa bränditunnettuutta, kasvattaa myyntiä ja luoda hyvä asiakaskokemus.