Logset

Logsetin hybridiharvesterikampanjan tavoitteena oli tehostaa harvesterien markkinointia lisäämällä tietoisuutta digitaalisia kanavia hyödyntämällä harvestereita hankkivien ja käyttävien yritysten keskuudessa. Kampanjan tavoitteena oli kerätä Logsetin myyntitiimille 50 liidiä sekä tuoda hybriditeknologian hyötyjä tutuksi kohderyhmille Suomessa, Ruotsissa, Venäjällä, Englannissa, Saksassa, Ranskassa ja Yhdysvalloissa.
BSTR rakensi kampanjan, joka toi hybridiharvesterien hyödyt tutuksi huomiota herättävällä tavalla. Kampanjakärkien pohjalta loimme digitaalisen markkinointikampanjan, jossa hyödynnettiin monipuolisia sisältöjä sekä Facebook-, Instagram- sekä Google-mainontaa. Kampanjaviestiä vahvistettiin myös printtimainonnalla alan julkaisuissa.


Varaa 45 min kasvusparraus (vain liiketoiminnan päättäjille). Saat alustavan diagnoosin ja 3 priorisoitua toimenpidettä.

[UUTISKIRJE]
Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.
Toimenpiteet
Kampanjat ja lanseeraukset
Digimarkkinointi
Graafinen suunnittelu
Sisällöntuotanto
Kampanja tuotti todella paljon laadukasta liikennettä, mikä näkyi yhteydenotoissa ja kiinnostuksessa myös kampanjasivulle siirtymisen jälkeen.