Sedu
Sedu on ammatillisen koulutuksen oppilaitos, jonka toiminta-alue on Etelä-Pohjanmaa. Sedulla on noin 5 000 kokoaikaista opiskelijaa sekä yli 600 työntekijää. Vuosittainen kokonaisopiskelijavirta on yli 10 000 henkilöä. Sedun monipuolinen koulutustarjonta kattaa yhteensä noin 80 perus-, ammatti- ja erikoisammattitutkintoa.
BSTR toteuttaa Sedulle hakusana- ja sosiaalisen median mainontaa Digikumppanuus-palvelun puitteissa. Mainonnan tavoitteena on saada lisää hakijoita Sedun tarjoamille koulutusaloille. Sosiaalisen median mainonnassa keskitytäänkin koulutusalakohtaisten kohdennusten testaukseen ja kehittämiseen, jotta tavoitamme juuri oikean kohderyhmän kullakin mainoksella. Mainonnan tuloksena olemme saaneet tuhansia vierailijoita Sedun verkkosivustolle sekä satoja hakijoita eri koulutusaloille.
Yksi yhteistyön keskeisiä tavoitteita on myös tukea asiakkaan jatkuvaa oppimista kehittämällä asiakkaan markkinointiosaamista sosiaalisessa mediassa sekä lisäämällä ymmärrystä digitaalisen markkinoinnin mahdollisuuksista koulutustoimialalla. Käymme säännöllisesti yhdessä läpi toteutetun mainonnan tuloksia, onnistumisia ja kehitysehdotuksia.
[UUTISKIRJE]
Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.
Toimenpiteet
Digikumppanuus
Asiakkaan kanssa käydään säännöllisesti yhdessä läpi toteutetun mainonnan tuloksia, onnistumisia ja kehitysehdotuksia.