[HAKUSANAMAINONTA]
Hakusanamainonta (SEM) on kustannustehokasta ja erittäin tarkasti kohdennettavaa mainontaa hakukoneissa.
Hakusanamainonnalla saavutetaan tuloksia lyhyelläkin aikavälillä ja sen avulla voit saavuttaa paikkasi hakukoneessa markkinajohtajan yläpuolella.
[MITÄ]
Hakusanamainonnalla tarkoitetaan mainontaa hakukoneissa, pääsääntöisesti Googlessa, mutta myös esimerkiksi Bingissä tai Baidussa. Pääsääntöisesti lähes kaikki hakusanamainonta kohdistetaan kuitenkin Googleen, ainakin meillä Suomessa.
Hakukoneoptimointiin verrattuna hakusanamainonnalla saadaan nopeammin tuloksia, jopa heti mainonnan käynnistämisen jälkeen seuraavana päivänä.
Hakusanamainonta on kustannustehokasta, koska se on erittäin tarkasti kohdennettavissa ja maksat vain klikkauksista Googlelle. Mainokset näkyvät vain hakusanoilla, jotka mainontaan on valittu.
Hakusanamainonnalla tavoitetaan potentiaaliset asiakkaat juuri oikeaan aikaan eli silloin, kun he etsivät tietoa yrityksestäsi, palveluistasi tai tuotteistasi. Lisäksi mainonnan voi kohdentaa alueellisesti esimerkiksi koko Suomeen tai vain tiettyjen kaupungin alueelle.
[MIKSI]
Tässä neljä erinomaista syytä:
[MITEN]
BSTR:llä on lähes kymmenen vuoden kokemus tuloksellisesta hakusanamainonnan toteuttamisesta Suomeen ja kansainvälisille markkinoille. Meillä hakusanamainonnan tavoitteet ja optimointi perustuu toteutuneen myynnin kasvattamiseen.
BSTR:llä hakusanamainontaa toteuttaa Googlen seftifikaattikokeet suorittaneet ammattilaiset. BSTR:llä on on myös Google Partner -status, jonka Google myöntää tunnustamilleen digitaalisen markkinoinnin ammattilaisille.
Markkinointi on kokonaisuus, joka tuottaa parhaat tulokset, kun kaikki palaset ovat brändinmukaisesti kohdillaan. Digimarkkinoinnin lisäksi työkalupakkiin kannattaa lisätä muitakin BSTR:n palveluita.
[UUTISKIRJE]
Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.