Atria Suomen vienti
BSTR:n markkinointimateriaalien avulla Atria Suomen vienti on saanut ovet auki Aasiaan ja Eurooppaan.
BSTR:n ja Atria Suomen viennin yhteistyökumppanuus alkoi, kun eteläpohjalainen lihanjalostaja kaipasi ketterää kumppania toteuttamaan myynnin edistämismateriaaleja ympäri maailmaa.
Eri kulttuureissa työskentelytahti voi joskus olla hyvinkin kiivasta. Tällöin on tärkeää, että hyllypuhujat ja reseptivihkoset syntyvät nopeasti, eikä niiden toteutuminen jää roikkumaan mainostoimiston viikkopalaverien välille.
– Esimerkiksi Aasiassa toiveet markkinointimateriaaleista tulevat usein niin, että valmista pitäisi olla silmänräpäyksessä, kertoo Atria Suomen viennin markkinointipäällikkö Hanna Holtinkoski.
Kun töiden tulee olla tehtyinä nopealla aikataululla, korostuu toteutuksessa erityisesti huolellisuus ja käsitys asiakkaan visuaalisesta linjasta.
– BSTR:n Pekka on tosi taitava hyödyntämään meidän visuaalista konseptia. Töitä ei ole juurikaan tarvinnut takaisin lähetellä, sillä ne ovat olleet kerrasta valmiita, kuvailee Holtinkoski.
Kun mainostoimistossa ymmärretään asiakasta, on myös asiakkaan visuaalista ilmettä helppo soveltaa onnistuneesti erilaisissa ja eri tarkoitukseen tehdyissä materiaaleissa.
– Meille on tosi tärkeää, että lopputulos on aina laadukasta ja myyvää. BSTR:llä osataan hyvin napata kiinni meidän ajatuksista ja sitten vielä jalostaa ne brilianteiksi toteutuksiksi.
Onnistunut yhteistyö BSTR:n kanssa on poikinut hyvää palautetta Atria Suomen viennin yhteistyökumppaneilta Hong Kongista, Japanista ja Saksasta. Materiaalien ideat ovat olleet mieleen ja ne ovat erottuneet hyvin kilpailijoista.
Parasta palaute on kuitenkin ollut myynnin osalta. Saksassa vuonna 2020 aloitettu Atrian tuotteiden vienti on lähtenyt käyntiin hyvin kasvukäyrälle samoin kuin Hong Kongissa myytävän antibioottivapaan possun myynti.
[UUTISKIRJE]
Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.
Toimenpiteet
Graafinen suunnittelu
Videot ja valokuvaus
Messut
Meille on tosi tärkeää, että lopputulos on aina laadukasta ja myyvää. BSTR:llä osataan hyvin napata kiinni meidän ajatuksista ja sitten vielä jalostaa ne brilianteiksi toteutuksiksi.
Hanna Holtinkoski
Markkinointipäällikkö, Atria Suomen vienti