Elintarvikealan Kasvupolun osallistujille olemme sparraaja, jolla on elintarvikkeen kaupallistamisen koko kaari hallussa.
Liiketoiminnan tavoitteisiin pohjautuva ja kasvua tavoitteleva markkinointi on meillä selkärangassa ja dataan pohjautuva kehittäminen päivittäinen toimintatapamme. Uskomme, että vahva brändi on kasvumarkkinoinnin ydin.
Tutustu työnäytteisiimme: Elintarvikealan referenssit
Tero Luoma on sarjayrittäjä sekä hallitusammattilainen. Terolla on monipuolinen kokemus yritysten kasvattamisesta ja kehittämisestä operatiivisessa roolissa, neuvonantajana, konsulttina tai hallituksesta käsin. Teron vahvuuksia ovat kokonaisvaltainen liiketoiminnan osaaminen sekä kasvuyrityksen kehittäminen ja johtaminen.
Lue Teron blogipostaus: BSTR:n top 5 markkinointivinkit elintarvikeyrityksille
Mari Dawe on pitkän markkinointiuransa aikana auttanut useita elintarvikealan yrityksiä markkinoimaan paremmin. Marilla on monipuolista kokemusta elintarvikkeiden brändäämisestä, keskusliikkeiden valikoimiin myymisestä sekä siellä pysymisestä kuluttajia aktivoimalla. Marin vahvuuksia ovat kokonaisvaltainen elintarvikeosaaminen, liiketoimintaymmärrys, mahdollisuuksien näkeminen ja ennakkoluuloton ajattelu.
Lue Marin blogipostaus: Kuka nää markkinointihommatkin tekis?
Ota yhteyttä ja keskustellaan, miten voimme auttaa yritystäsi kasvumarkkinoinnin keinoin.
[UUTISKIRJE]
Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.
Osuuskunta Närpiön Vihannes
Sillä on todella suuri arvo meille, että BSTR on toiminut pitkään elintarvikealan brändien kanssa. Heillä on selvä näkemys siitä, mikä toimii ja mikä ei.