Närpiön Vihannes

Elintarvike
närpiön vihannes ja kätyrit

Kätyrimäinen kampanja uudenlaisesta leffaeväästä

Minions-mania valtasi elokuvateatterit, kun odotettu jatko-osa Kätyrit: Grun tarina sai ensi-iltansa kesällä 2022. Toimme kätyrit myös kauppojen vihannesosastoille Närpiön Vihanneksen helmitomaattipikareissa. Kampanja toteutettiin yhteistyössä Universal Studiosin kanssa.

BSTR:n suunnittelema ja toteuttama kampanja tavoitti satojatuhansia suomalaisia kuluttajia Snäxi-helmitomaattien pakkauksissa, Finnkinon elokuvateatterien aulamainoksissa, sosiaalisessa mediassa ja Googlen mainoskanavissa.

kätyrit närpiön vihanneksen helmitomaattipikarissa

Sama muoto, sama väri, sama pirskahteleva asenne

BSTR:n ideoima kampanjan konsepti sai alkunsa oranssin helmitomaatin ja Kätyrin yhdennäköisyydestä. Kampanjan tavoite oli vahvistaa mielikuvaa helmitomaatista helppona ja terveellisenä naposteltavana, joka sopii koko perheen yhteisiin hetkiin niin leffateatterissa kuin kotisohvalla.

Monikanavainen toteutus tavoitti suuren joukon kuluttajia

Närpiön Vihanneksen ja Kätyreiden yhteistyö näkyi ja kuului Snäxi-helmitomaattien pakkauksissa, Finnkinon elokuvateatterien aulamainoksissa, sosiaalisessa mediassa ja Googlen mainoskanavissa. 

Monikanavaisen kampanjan call-to-action oli helmitomaattipikarin kannen alta löytyvä arvontakoodi, jolla voi voittaa leffaliput. Lisäksi kampanjan laskeutumissivulta löytyi tulostettava puuhavihko perheen pienimmille sekä herkullisia tomaattireseptejä. 

BSTR:n suunnittelema ja toteuttama kampanja tavoitti satojatuhansia suomalaisia kuluttajia.

närpiön vihannes ja kätyrit laskeutumissivu
närpiön vihannes ja kätyrit somemainoksessa
närpiön vihannes ja kätyrit somepostauksessa

Tutustu myös

Ota yhteyttä

Kaikki yhteystiedot

Tero Luoma BSTR

Tero Luoma

Hallituksen puheenjohtaja, perustaja
Ota yhteyttä

Tilaa uutiskirje

Inspiroidu ja tilaa markkinointivinkit.

Uutiskirje

[UUTISKIRJE]

Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.