Närpiön Vihannes
Minions-mania valtasi elokuvateatterit, kun odotettu jatko-osa Kätyrit: Grun tarina sai ensi-iltansa kesällä 2022. Toimme kätyrit myös kauppojen vihannesosastoille Närpiön Vihanneksen helmitomaattipikareissa. Kampanja toteutettiin yhteistyössä Universal Studiosin kanssa.
BSTR:n ideoima kampanjan konsepti sai alkunsa oranssin helmitomaatin ja Kätyrin yhdennäköisyydestä. Kampanjan tavoite oli vahvistaa mielikuvaa helmitomaatista helppona ja terveellisenä naposteltavana, joka sopii koko perheen yhteisiin hetkiin niin leffateatterissa kuin kotisohvalla.
Närpiön Vihanneksen ja Kätyreiden yhteistyö näkyi ja kuului Snäxi-helmitomaattien pakkauksissa, Finnkinon elokuvateatterien aulamainoksissa, sosiaalisessa mediassa ja Googlen mainoskanavissa.
Monikanavaisen kampanjan call-to-action oli helmitomaattipikarin kannen alta löytyvä arvontakoodi, jolla voi voittaa leffaliput. Lisäksi kampanjan laskeutumissivulta löytyi tulostettava puuhavihko perheen pienimmille sekä herkullisia tomaattireseptejä.
BSTR:n suunnittelema ja toteuttama kampanja tavoitti satojatuhansia suomalaisia kuluttajia.
[UUTISKIRJE]
Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.
Toimenpiteet
Kampanjat ja lanseeraukset
Konseptisuunnittelu
Graafinen suunnittelu
Sisällöntuotanto
Digimarkkinointi
BSTR:n suunnittelema ja toteuttama kampanja tavoitti satojatuhansia suomalaisia kuluttajia Snäxi-helmitomaattien pakkauksissa, Finnkinon elokuvateatterien aulamainoksissa, sosiaalisessa mediassa ja Googlen mainoskanavissa.