BSTR:llä on tehty elintarvikeyrityksille jo pitkään markkinointia, brändejä, kampanjoita ja lanseerauksia.
Yrityksen koolla ei ole väliä. Tiedämme kuinka pienestä voi kasvattaa ison ja miten suuryritys pysyy kuluttajien mielissä suhdannevaihteluista huolimatta.
Tutustu Eloselle suunnittelemaamme markkinointikonseptiin: Eläköön pieni hetki
Meistä saat kumppanin, jolla on elintarvikkeen kaupallistamisen koko kaari hallussa.
Kauttamme sujuvat kaikki toimenpiteet aina pakkaussuunnittelusta markkinoinnin konseptointiin sekä tuotteen keskusliikkeille myymiseen ja markkinointimateriaaleihin kaupoissa.
Pakkaus on elintarvikkeen tärkein mainoskanava. Suunnittelemme tuotteellesi myyvän ulkoasun, jossa on otettu huomioon myös tärkeät, lain vaatimat merkinnät.
Meillä ymmärretään elintarvikkeiden teollista pakkaamista. Kun tilaat pakkauksen meiltä, voit luottaa siihen, että sen tekeminen sujuu juuri yrityksesi käyttämissä pakkauskoneissa.
Lisäksi suunnittelemme tuotteillesi sen brändiä henkivät myyntieräpakkaukset, jotka kauppojen on helppo laittaa esille. Autamme sinua myös löytämään oikeat materiaalitoimittajat tuotteiden suojaamiseksi kuljetuksien aikana.
Tutustu Fresh Servantin Hetki-brändille suunnittelemiimme pakkauksiin: Visuaalinen ilme, joka korostaa tuoreiden ainesten värejä, raikkautta ja makua
Meiltä saat kokonaisratkaisun elintarvikkeiden markkinoimiseen.
Sinun ei tarvitse yksin koota markkinoinnin palasia eri paikoista, sillä meiltä saat näkemystä ja käytännön osaamista matkan varrella tuleviin tilanteisiin. Lisäksi saat matkallesi kumppanin, joka huolehtii kaikista tarpeistasi.
Tutustu kumppanuuteemme Närpiön Vihanneksen kanssa: Kumppanuus on kasvualusta onnistumiselle
Soita tai jätä yhteystietosi, niin aletaan suunnitella sinun tuotteillesi sopivaa reittiä kaupan hyllylle.
Ja kun hyllypaikka on saatu, saat meistä kumppanin, joka auttaa yritystäsi pysymään hyllyillä.
[UUTISKIRJE]
Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.
Osuuskunta Närpiön Vihannes
Sillä on todella suuri arvo meille, että BSTR on toiminut pitkään elintarvikealan brändien kanssa. Heillä on selvä näkemys siitä, mikä toimii ja mikä ei.