Närpiön Vihannes
Närpiön Vihannes halusi tuoda ihmisten arkeen iloa, viihdettä, oppia ja mielenkiintoista ajanvietettä “anna hyvän kiertää” -ajatuksella. Kylvä hyvää -kampanja koostui mielenkiintoisista persoonista ja heidän osaamisestaan videoiden ja kuvien muodossa. Halusimme luoda persoonien näköistä ja kuuloista sisältöä, joten esiintyjät olivat mukana ideoinnissa ja he itse hoitivat videoiden kuvaamisen.
Varaa 45 min kasvusparraus (vain liiketoiminnan päättäjille). Saat alustavan diagnoosin ja 3 priorisoitua toimenpidettä.
[UUTISKIRJE]
Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.
Toimenpiteet
Konseptisuunnittelu
Kampanjat ja lanseeraukset
Videot ja valokuvaus
Digimarkkinointi
Kampanja näkyi kesän ja syksyn ajan somessa Närpiön Vihanneksen omissa – sekä tietenkin myös esiintyjien – kanavissa.