Peasy

Kumppanuus
Peasy-sovellus puhelimen näytöllä

Markkinointitiimi, joka kasvaa yrityksen mukana

Peasy on työnvälityssovellus, jonka tavoitteena on yhdistää sosiaali- ja terveys- sekä varhaiskasvatusalojen työnantajat ja keikkatyöntekijät toistensa kanssa. Peasya on nyt kehitetty pari vuotta ja sovellus on tulossa laajempaan käyttöön joulukuussa 2024. BSTR on ollut mukana Peasyn kasvumatkalla aivan alusta asti markkinoinnin asiantuntijana.

BSTR:n markkinointitiimi on siitä hyvä, että voimme valita mukaan juuri niitä osioita markkinoinnista, mitä tarvitsemme.

Markus Miiluniemi
Peasyn perustaja

Idea Peasyyn lähti tarpeesta saada terveydenhuollon keikkatöiden välitykseen lisää joustavuutta. Lähihoitajana työskennellyt Markus Miiluniemellä oli halu tehdä lisätöitä terveydenhuollossa, mutta keikkatöitä välittävät sovellukset olivat käyttöliittymiltään kankeita.

Jonkin ison toimijan sovellusta kun kokeili, niin saattoi mennä puoli vuotta, että sieltä tuli Kiitos kun kirjauduit palveluumme -viesti. Sitten kolme kuukautta vielä päälle, että sai työtarjouksen, Miiluniemi kertoo.

Miiluniemi huomasi, että suurin osa keikkatöistä välitettiin puhelimitse, mikä vei sekä työnantajien, että työnhakijoiden resursseja.

Nuoret eivät ole tottuneet soittamaan puhelimella enää tänä päivänä.

Peasyn sisällöntuotannon suunnittelua

Markkinointitiimi kasvaa yrityksen mukana

Heti sovelluksen ensiaskelista lähtien Peasylle on ollut tärkeää panostaa kunnon markkinointistrategiaan. Ensimmäisiä markkinointitoimenpiteitä Peasylle olivatkin pääviestien ja strategian määrittely, jotka BSTR teki.

Sovelluksen toiminnan ottaessa kasvuharppauksia, ovat myös markkinointitoimenpiteet kasvaneet kehityksen mukana. Kun pohjatyöt on tehty ammattimaisesti, on perustuksille ollut hyvä jatkaa markkinointitiimin kasvattamista.

Kun yritys on kasvussa, voi markkinointitarpeita syntyä nopeallakin tempolla.

Jos ja kun muutoksia tulee, on niihin reagoiminen helpompaa, kun yrityksen strategia on selvillä, eikä tarvitse lähteä arpomaan, miten tilanne tulisi hoitaa, kertoo BSTR:n Leila Beloued, joka vastaa Peasyn somesisällöistä.

Panostus markkinointiin jo yrityksen toiminnan alkuvaiheessa on kannattanut. Konkreettisiksi markkinoinnin tuloksiksi voidaan laskea voidaan laskea ammattimaisen mielikuvan syntymisen ja sitä kautta potentiaalisten asiakkaiden kiinnostumisen Peasya kohtaan.

Markkinoinnin ammattilaiset vapauttavat kaistaa muille töille

Tällä hetkellä BSTR hoitaa Peasyn somesisältöjen suunnittelua ja toteutusta. Yhteistyössä on syntynyt niin brändikuvat, somesuunnitelma, kuin myös videoita yrityksen markkinointiin.

Peasylla on tämän hetken tavoitteena saada myynti kunnolla käyntiin ja siinä markkinoinnilla ja brändin rakentamisella on oma tärkeä roolinsa.

Kun ammattilaiset hoitavat markkinoinnin, pystyn itse keskittymään paremmin myynnin kasvattamisen.

Somea tehdessä kohderyhmän tuntemus on erittäin tärkeää, jotta pystytään luomaan sisältöjä, jotka puhuttelevat sovelluksen loppukäyttäjää. Uskottavia sisältöjä pystyy tuottamaan vain, jos tekijöiltä löytyy ymmärrystä terveydenhoitoalan ominaispiirteille ja termistölle.

Työhön sisältyy paljon tiedonhankintaa ja uutisten lukemista, että saadaan someen ajankohtaisia aiheita, kertoo BSTR:n Leila Beloued.

Miiluniemi on ollut erittäin tyytyväinen siihen, miten BSTR:n sometiimi on pystynyt luomaan juuri kohderyhmää kiinnostavia sisältöjä.

Yhteistyö on ollut todella sujuvaa ja ajatuksistani saadaan kiinni välittömästi.

Koska Peasyn tulevaisuudessa siintää kovat kasvutavoitteet, asettaa se myös markkinointitoimistoyhteistyölle vaatimuksia. Kumppanin on kyettävä kasvamaan Peasyn mukana.

BSTR:n markkinointitiimi on siitä hyvä, että voimme valita mukaan juuri niitä osioita markkinoinnista, mitä tarvitsemme. Tällä hetkellä se on somesisällöt, mutta jatkossa se voi olla somen lisäksi jotain aivan muuta!

Peasyn Instagram puhelimen näytöllä

Tee käänne kohti kasvua, ota avuksi BSTR:n markkinointitiimi.

Tutustu myös

Ota yhteyttä

Kaikki yhteystiedot

Tero Luoma BSTR

Tero Luoma

Hallituksen puheenjohtaja, perustaja
Ota yhteyttä

Tilaa uutiskirje

Inspiroidu ja tilaa markkinointivinkit.

Uutiskirje

[UUTISKIRJE]

Jaamme parhaat vinkkimme, oivalluksemme ja onnistumisemme noin kerran kuukaudessa.